یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

زیباترین و حرفه ای ترین سایت‌های اینترنتی جهان
 
 

بن هانت یکی از طراحان معروف سایت در سراسر وب است، هانت در زمینه طراحی سایت مقاله های ارزشمندی نوشته است. او در جدید ترین مقاله ای که در سایت Web Design from Scratch نوشته، چند سایت برتر از لحاظ طراحی را بررسی کرده است، بن هانت برای انتخاب های خود دلایل و ویژگی های جالبی را ذکر کرده که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
 

سایت Apple
بهترین نمونه از یک سایت اینترنتی، سایت شرکت اپل است که توانسته بین سادگی و نمادهای تصویری قوی تعادل برقرار کند و این دو را کنار هم به کار گیرد. سایت اپل که بازدید کننده های زیادی دارد و مرتباً در حال به روز رسانی است، طراحی آن به گونه ای است که برای کاربر ساده و لذت بخش خواهد بود.
به نظر بن هانت، واسط گرافیکی(User Interface) سایت اپل، خوش طرح ترین سایت در بین سایت های کنونی جهان داراست.


 

سایت Mozilla.com
برای توصیف سایت موزیلا می توانیم گوییم: تر و تمیز، ساده و بانشاط
طراحی سایت بسیار شاد و مثبت است، هنگامی که سایت موزیلا را مرور می کنید، نگران این نخواهید بود که این سایت چه کاری انجام می دهد. سایت موزیلا، سایتی پر محتوایی است و اینکه شما در این سایت به دنبال چه هستید، استرسی نخواهید داشت.


 

Iconbuffet.com
سایت Iconbuffet.com برای فروش آیکون طراحی شده است، از همان اول شما را تحت تاثیر طراحی خود قرار می دهد. رنگ آمیزی و صفحه آرایی سایت، بسیار چشمگیر و قوی است. کاملا مشخص است که شما با یک برند معتبر سر و کار دارید.



Circografico.com.ar
این سایت به Alex Dukal تعلق دارد، Alex یک نقاش است، سایت باید کارهای او را نمایش دهد و البته جالب و شیک باشد، سایت Circografico.com.ar این دو را به خوبی انجام می دهد، این سایت یکی از زیبا ترین سایت های امسال شناخته شده است.
این چهار سایت هرکدام طراحی خاصی دارند و به عنوان زیباترین و حرفه ای ترین سایت های جهان هستند. دو سایت برتر بعدی EnhancedLabs.com که سایت طراحی آیکون و سایت Protolize.org که بهترین نمونه از نسخه اولیه وب 2 است، خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 13:3 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User